1. პროექტი:
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა):. პროექტის აქტუალობა: პროექტი მოსწავლეებს გააცნობსი
4. პროექტის მიზნები: მოსწავლეები გაეცნობიან ინგლისურ საგმირო ეპოსს, ჯეფრი ჩოსერისა და ედმუნდ სპენერის ცხოვრებასა და მოღვაწეობას. პროექტის მიზანია, მოსწავლეს ჩამოუყალიბოს ინგლისური ტექსტის მოკლე შინაარსის წერილობითი და ზეპირმეტყველებით გადმოცემის უნარი, აუმაღლოს ზოგადი ინტელექტი.
5. მონაწილეთა ასაკი: მე- 7 კლასი, 13-14 წელი.
6. ვადები/ხანგრძლივობა: 1 თვე
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: წიგნები ბიბლიოთეკიდან, ინტერნეტი, ფორმატები და ფლომასტერები, კომპიუტერი, პროექტორი, დისკები, ფურცლები, საღებავები…
9. პროექტის მსვლელობა:
1) პროექტის გეგმის შემუშავება და მოსწავლეებისათვის გაცნობა, მოწავლეთა დაყოფა ჯგუფებად და დავალებების განაწილება;
2) თემების განაწილება ჯგუფებს შორის და მათზე სამუშო გეგმების ჩამოყალიბება:
ა) ბეოვულფი, როგორც ანგლო-საქსური ეპოსის ნიმუში;
ბ) ინგლისური ენის წარმოშობა, უაილიამ დამპყრობლის ლაშქრობა დიდი ბრიტანეთის კუნძულებზე.
გ) ჯეფრი ჩოსერის ცხოვრება და შემოქმედება;
დ) ედმუნდ სპენსერის ცხოვრება და შემოქმედება.
3. ფუნქციების განაწილება ჯგუფში (დავეხმარო მოსწავლეებს თემების გააზრებაში, რესურსების მოპოვებასა და ფუნქციების განაწილებაში).
4) მინილექციის ჩატარება კლასში მოსწავლეებთან, პროექტის თემის მიმოხილვა და მოკლე ისტორიული ექკურსი, მოსწავლეთა დაინტერესება აღნიშნული საკითხებით.
5) მე-10-მე-15 საუკუნეების საქართველოს ისტორია და კულტურა_მოხსენება ინგლისურ ენაზე.1
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: : პროექტში გაერთიანდება შემდეგი საგნები: ქართული ენა და ლიტერატურა და ისტორია; ჩატარდება 5-ვე ჯგუფის პრეზენტაცია და საბოლოო შეჯამება განხორციელდება ინტეგრირებულ გაკვეთილზე. მოეწყობა ნახატებისა და კედლის გაზეთების გამოფენა, სლაიდშოუების პრეზენტაცია
მისაღწევი შედეგები:
დონე - III, IV (დIII, დIV)
1. სამეტყველო ფუნქციები
1.1. სოციალური ურთიერთობები
1.2. ინფორმაციის გაცვლა
1.3. აღწერა / დახასიათება
1.4. გემოვნება
1.5. შეფასება
1.6. საჭიროება / სურვილი
1.7. გრძნობები / ემოციური რეაქციები / შეგრძნებები
1.8. დროში ორიენტირება
1.9. სივრცეში ორიენტირება
1.10. ლოგიკური კავშირები
1.11. ნებართვა / ვალდებულება / აკრძალვა
1.12. ინტერაქცია საკლასო ოთახში
2. ლექსიკა
2.1. ინდივიდი:
2.2. ინდივიდის გარემოცვა:
2.3. აქტივობები:
2.4. ინდივიდის ორიენტირები:
No comments:
Post a Comment